Var i stan med syrran och barnen idag. Det...

Var i stan med syrran och barnen idag. Det blev en halsduk och top model inhandlat. Tuva är mycket för att pyssla, synd att top model är dyrt, vissa delar. Lunchen tog vi på Max. Innan vi åkte hem körde vi runt media makt och köpte Beck- levande begravd. Just nu kollar jag på bonde söker fru, gubben jagar och barnen sover!! Fy vad kallt det är!! Orka inte elda!! Trött är jag oxå, inte kul när barnen vaknar tidigt men man hinner massor av att gå upp i ottan!! Ska nog snart lägga mig, har lånat en ny bok, Nora roberts, roman skriver hon, brukar läsa deckare men men det går nog detta med!!!


Kommentarer
Postat av: Helena

Top model är dyrt, men helt klart värt pengarna..alla mina tre har flera av de där böckerna & använder de flitigt!!:)

2010-10-27 @ 20:39:35
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/
Postat av: Petra

Tuva bara älskar top model men hon är så snabb med att använda upp alla klistermärkena!!! Få be pappa köpa fler top model till henne i julklapp!!

2010-10-27 @ 20:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0