Velar

Pratade med en kompis idag och hon frågade om jag ville hänge med och träna på Malkars i färjestaden. Hon tänkte ta helsårs kort, blev man medlem nu så fick man sommaren på köpet. Hon tänkte börja träna veckan efter midsommar. Vet inte hur jag ska göra, vill ju samtidigt träna men jag vet att jag inte är så himla duktig att göra det. Kanske första månaden är jag duktig sen trappad det ner. Ska ju vara ledig 7 veckor i sommar så jag kan ju om man tränar på morgonen. Så hinner bådde Mattias och jag göra det vi vill på dagen senare. Jag ska fundera lite på hur jag ska göra... Har inte sagt nått till Mattias än vet ändå vad han säger =)

Tänkte jag skulle ta en promenad innan jag ska till jobbet. Barnen är på dagis och jag sitter framför datan och tv:n.. Undra vad som lockar mest?? Tv:n eller en promenad i detta vädret????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0