Underbart

Jag lämnade barnen vid 11 på dagis idag!!! Så här hemma är det tyst och lugnt. Fast jag känner mig taskig, att lämna dom så tidigt när jag börjar vid 14:30, men samtidigt så tjatar Tuva på mig och undrar när ska dom till dagis. När jag kom hem efter lämning så gick jag en runda med en gång, gud så skönt. Jag vill inte jobba ikväll, det är min 3 dag på raken, jobbar kväll imon med. Ledig på fredag och sen jobba lördag och söndag. Mitt nya schema är skit dåligt, jobbar ALLTID 4 dagar på raken och massor av kvällar, man har tydligen ingen liv utanför jobbet. Och varje gång jag jobbar helg så jobbar jag LÖRDAG KVÄLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Få jag ett sånt dåligt schema igen går jag i taket. Det ska lbi underbart att få vara hemma i 7 veckor och inte bry sig om jobbet. =)

Tror nog att jag ska ta mig en välförkänt dusch nu...
Tindra har sovit jätte dåligt inatt, nu är jag jätte trött!!! Hoppas hon sover bättre inatt. Blir lite galen på Tuva, hon kommer upp till oss nu. Det är lite trångt att sova 4 personer i 180*200 säng. Jag gick ner och la mig i hennes säng med Tindra.

Nä få väl ta och göra nått, KANSKE!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0