Överlycklig

Jag har gått ner 2 kg!!!!!!!!!!!!!!! JIPPI!!!!!! Nu är det typ några kilon till =) Nu har jag två mål framför mig. 1:a Gå ner lite till i vikt tills min lillebror tar studenten 15 juni, 2:a min morbror fyller 50år kalas den 10 juli några kilo till =) Sen hoppas jag att jag är smal och snygg =) Iaf känna mig d..

Idag har vi varit på köpstaden med Tessan men det blev bara 1 timme =( Vi sa det att vi träffas en annan gång och snacka mer skit och då tar vi d utomhus. Imon är det jobb som står på schemat men en kort dag 7-14 =) och sen kväll på söndag 14:30-21:30 sen var denna veckan gången. Det har varit en intensiv veckan, jobbar 6 utav 7 dagar =( Nästa vecka jobbar jag 3 utav 7 lite bättre. =) Men man få vara glad att det finns jobb.

Snart ska jag nog väcka Tindra och vi ska bege oss till köpstaden igen, Mattias ville ha öl. Vad gör man inte för sin älskning??!!! Ibland!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0