Min första

jobbar dag denna veckan.

I måndags så var jag, barnen och min syster på skälby men fy så kallt. Det var blåsigt och grått, typ en november dag. Fast vi var där två timmar iaf, sen åkte vi vidare till maxi. Där köpte jag mig en stegräknare, men jag kommer aldrig upp i 10 000 steg. Förstår inte d, jag som går så mycket här hemma =) Det får bli ändring på det med, som allt annat. =)

Igår var vi hos min "kusin" på fika, svägerskan var där med. Vi gick till "vitsippeskogen" och till en lekplats. Mina barn är inte så stilla som deras. Jag bara längtar till ett barn till, men vet inte hur jag ska prata vett med min man!!!!! Harn nån något förslag=) En mycket trevlig dag, det måste vi göra om.



Carro, Ebba, Tuva och Milena. Fattas två barn, Tindra och Siri



Ebba och Tuva



Vart är Tindra om inte i fika korgen. =) 

 

Piloten Siri =) Men ack så söt =)



Alla barnen utom Tindra bus.


Kommentarer
Postat av: Helena

Vilka härliga bilder!!

2010-05-05 @ 19:16:08
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/
Postat av: Carro

Ååå vilka fina bilder det blev:) Jag har några här hemma med. Jag ser ju riktigt engagerad och pedagogisk ut på bilden ;). Piloten Siri haha det var roligt:)

2010-05-05 @ 19:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0