Måste bara

Skryta lite. Idag har jag varit duktig, jag fick till jobbet sen gick jag och hämtade barnen. Fixade maten till dem och vidare till Stina för en promenad. Jag har ju köpt mig en stegräknare, idag har jag gått 11 754 steg och det i km 8,93. Nu ska jag vara lika duktig nästan varje dag, tänkte jag skulle försöka tävla mot mig själv. Hoppas bara jag lyckas också. =)

Gud vad det blåser idag, det är stormvarning. Det ska inte bli fint väder i helgen, jag som vill ha fint väder. Tänkte jag kanske skulle hälsa på pappa, kanske hoppar in på Ikea och köper mig en lampa =) Som jag ska ha i nya vardagsrummet. Vill ha en ny till vårt sovrum med, kanske ska köpa likadan dit. Få se vad jag är sugen på =)

Nu ska jag läsa för Tuva.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0