Lite uppdatering

Denna veckan har gått hur fort som helst, har haft mycket att göra. Har jobbat tre dagar denna veckan, underbart skönt men nästa (imon) veckan jobbar jag 6 utav 7 IGEN!!!!!

I måndags var vi hos Helena och hälsade på, jag handlade innan vi åkte till henne så jag slapp det efteråt. Hon behövde åka till ikea så dit åkte vi innan vi åkte hem.

Jobbade tisdag, ocnsdag och torsdag. I fredags fick vi besök av min kusins kusin med barn, hon fyller snart 1 år. Tiden går fort. Igår var vi på skälby hela dagen, kommunal hade ordnat med en heldag där. Alcasar kom dig och uppträdde, gick dit med min syster och hennes två kompisar. Tuva och Tindra åkte häst med vagn, dagen var omtyckt av barnen. =) Medans vi var borta hann Mattias klart med taket på nybygget.

Idag fyller min lilla tös 5år!!!!!!!!! Att hon redan är 5, det var ju inte länge sedan hon var en bebis =( Känner att jag hänger inte med!!! Hon är mycket nöjd med dagen!!!!!!!!! Tuva fick en studsmatta med nät runt, en ny gungstälning, ett dockhuset, kläder, lera och pysselböcker. Tuva och Tindra har hoppat i studsmattan hela dagen, dom älskar den.

Nu väntas det snart sängen för imon ringer klockan =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0