Jobbar

Denna veckan jobbar jag bara två gånger, onsdag och torsdag. Det ska bli så underbart att få vara ledig. Fast vi ska göra nått nästan varje dag. Idag har vi varit på skälby med syrran. Imon ska vi till min "kusin", det var ett tag sedan vi sågs. Alltid lika kul att träffas, min svägerska kommer också. Sen väntar två arbetsdagar och sen var man ledig igen. Underbart med sånt =)

I lörsdag började Mattias med att snickra på huset, det har hänt massor =) Han har bara några väggar kvar på nedevåningen kvar, virket till övervåningen skulle komma imon.

Insåg idag att det är bara 3 veckor kvar tills min lilla tjej fyller 5 år. Vart har tiden tagit vägen??!!!! Hon var ju nyss liten. =( Vi funderar på att köpa en studsmatta med nät runt och nya gungor. Dom gungorna som dom har är sen jag var liten, lite trasiga. Så jag tycker att dom kan få nya, det ska ju hålla ett tag till.





Tuvas rum längst till vänster, i mitten kommer Tindras och längst till höger får hundarna ett rum.

Kommentarer
Postat av: Helena

Bra Petra..du lär dig att jag vill se bilder;)

Gud va kul att ni är igång!!!

Kram

2010-05-04 @ 16:46:34
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0