Duktig!!!

Jag gick en promenad nu på morgonen!! För senare hinner jag inte, barnen ska på kalas och sen börjar jag och jobba. Hoppas jag inte behöver köra Tuva till färjestaden, hon ska sova över hos farmor och farfar. Dom kanske skulle komma hit och hjälpa Mattias med huset. Annars så blir det räse fart från södra Öland till färjestaden och sen räse fart hem, vidare till jobbet. Så idag kommer jag att bo i bilen =)

Igår var barnen och jag handlade, svägerskan var med till affären. När vi hade handlat klkart så åkte vi till henne och var där en stund, hann sola lite!!!! Men idag är det inget solväder alls. Hoppas bara det inte börjar och regna.

Nä nu får jag plocka undan lite här hemma inna vi ska åka. Kan ju se lite fint ut här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0