Underbart

nu hoppas jag verkligen att våren ha kommit =) Jag klädde på mig och barnen och gick en runda. Skulle uträtta lite ärende. Har ingen lust alls att jobba när det är så här fint väder =) Det är bara att se glad ut och göra d. Efter jobbet tänkte jag sola igen, hoppas bara jag slutar vid 9 så hinner jag d, vill ju inte ligga det efter halv 10. Jag är lite känslig =) Innan hinner jag inte, ska lämna barnen 14:15 och jag börjar halv 3.
Behöver snart inte fusksola, nu har ju den riktiga solen kommit fram. Gud vad jag har längtat efter den.

Det börjar närma sig den stroa dagen, undra hur man ska hinna med allt innan??!!!! Nästa vecka jobbar jag alla dagar utom torsdag och fredag. På torsdag ska jag till frissan och snygga till mig =) Vad jag har längtat, vet inte hur jag ska göra denna gången, hoppas frissan har ett förslag. =)

Nä nu ska jag gå ner i källaren och kolla om tvättmaskinen är klart. Den har fått ett eget liv, centifugerar när den känner för det, så man få sätta igång en extra centifugering varje gång man har tvättat, hoppas den går sönder snart så vi kan köpa en ny. Och då ska vi ha den uppe!!! Vill inte gå ner i källaren längre, iaf inte på vintern...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0