Tisdag 9/3

Just nu håller jag på att baka till min födelsedag. Tänkte göra det innan så slipper jag det längre fram =) Fyller om 3 veckor =) Tänk att man är 25 redan. Jag har hunnit med en massa, har två barn, tre hundar, ett hus, har gift mig och allt är bara helt underbart. =) Nästan just nu är barnen sjuka men imon ska dom till dagis dom har varit hemma i en vecka =( så nu är det spring i benen. Det snoras bara här och lite hosa. Men annars så är dom pigga, kanske lite för pigga hahahaha.

Jag har varit duktig nu, börjat träna har varit två gånger =) Men bra gjort av mig. Tänkte gå två gånger i veckan och sen försöka ta en promenad om kvällarna. Få se hur det går, vill ju gärna vara lite snygg till sommaren. Vill inte skämmas över mig själv och att min man inte behöver skämmas han heller =) hahahahaha nä så allvarligt är d inte men ta man inte tag i det så kan det bli värre. (Vet att han älskar mig hur jag än ser ut)

Nu har vi bestämt oss hur vi ska göra, vi ska bo kvar men bytta ut. Ritningarna är klart och inskickade till kommunen så nu väntar vi bara på att bygglovet ska komma. Och att det ska bli klart, vill att våren och sommaren ska komma. Jag längtar!!!! Vilket härligt väder det är idag och jag är inne och bakar. =) Men ska gå ut snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0