Söndag 14/3

Jag har varit duktig denna veckan, tränat 2 ggr och sen varje gång jag jobbar går vi både till dagis och jobbet. Men jag känner inte av att om det har hänt nått =)
Igår hade vi en heldag med svägerskan och hennes bebis. Vi var i Nybro på klädparty, köpte en varsin tröja till barnen och ett par byxor till mig. Så nu är jag lite fattig igen. =)Men men det re sig nog =) Det var en mycket trevlig dag.

Vilka bra låtar det som var med i melodifestivalen och rätt låt vann. Jag är lite förbannad på Let´s dance eller svenska folket varför dom inte röstade ut Willy?? Molly är ju betydligt bättre än Willy men hon fick åka hem. Och veckan innan så åkte Stefan, fattar inte varför dom röstar på honom. Willy går ju bara runt han dansar inte. Så nu ska jag inte se det mera. Punkt slut!!!!

Idag ska vi inte göra så mycket bara vara hemma. Imon är det jobb igen.

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag har oxå blivit duktig igen..tränat 5 dagar denna veckan=) Eller tränat & tränat, men jag går på crosstrainern 20 minuter/dag, & denna vecka ska jag utöka tiden till 25 minuter.

Kram

2010-03-14 @ 09:36:25
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0