Onsdag 17 mars

Ja då var vi redan i mitten på denna vecka, tiden går fort när man har roligt.
Idag har jag varit och provat kläder till jobbet. Det blev en ljusblå klänning och en svart tröja. Nu ska ja gbara ha ett par snygga byxor och dom ska helst hålla =) Mina går sönder i grenet.
Igår kom vi hem vid 19:15, var hos Milena hela dagen. På eftermiddagen kom Mattias, han grejer med deras badrum. Vill att det ska vara klart nu så slipper han åka till färjestaden varje dag.
I övermorgon är det 2 veckor kvar tills man blir 25 år. Och månaden efter får vi börja med utbygget. JIPPI!!!! Snart har lillan ett rum, hoppas bara man få sova bättre =) Vill börja greja och köpa nya möbler till barnens rum och vardagsrummet. =) Bara längtar tills det är klart. I år har jag 7 veckors semester, det ska bli underbart skönt... Jobbar veckan efter midsommar sen är jag ledig.

Jag bara längar tills våren kommer!! Snön har smält rätt bra nu idag, hppas att det forsätter så. Imon vankas det jobb, ska gå till jobbet tänkte jag. Hoppas bara det inte regnar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0