Helgen slut

Fattar inte varför helgerna tar slut så fort. Denna veckan har jag massor att göra, jobbar måndag tisdag onsdag lörsdag söndag och måndag. Jag ska hinna med att klippa mig =) baka tårta, handla och städa??!!! Vet bara inte när jag ska hinna med d??? Så jag har att göra, kommer inte att bli sysslolös. Hoppas bara att min kära man hjälper mig lite =)

I helgen har vi haft det bra, i fredags var våra kompisar här. Mycket trevligt, men det är ingen bra dag att träffas på alla trötta och vill bara vara hemma =) Men det gick bra, vi hade det trevligt.

Igår var vi först hos Milena, Mattias gjort nästan klart deras badrum och jag gosade bebis. När han var lar så åkte vi in till stan, barnen behövde skor. Köpte 4 par, ett varsit par till barnen och två par till MIG!!!!!! Så nu få gärna våren komma. Nu är vi rustade.

Idag har barnen varit på kalas hos deras dagiskompis. Efter det gick vi till mormor, maten stod på bordet när vi kom =) Man tackar ju inte nej till färdiglagade mat!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0