Helg

Jaha då var det fredag och för min del är det jobbar helg =( Fy det går alldeles för fort dom helgerna man är ledig, men men det är bara att "gilla läget". Idag har vi varit och handlat, jag fick ett ryck och bakade morotskaka men den smakar inte som det brukar. Hade ingen kanel hemma, men kan det göra en sån skilnade att inte ha d?? Det ska bara vara 1 tsk kanel. Tänkte baka lite till innan den stora dagen är här =)

Det känns som jag gör inget annat än att dammsuga. Gör det varje varannan dag. Fy vad jag är le på d, ingen annan gör ju det. Snön har smält undan rätt så bra nu. ÄNTLIGEN!!!! Hoppas bara inte att det blir nått bakslag.
Imon tänkte jag sola lite innan jag ska börja jobba, solade förra veckan har fortfarande "sol ränderna" kvar!!!! JIPPI!!!!

Jag blir så trött, det händer inget med min vikt går varken upp lr ner. Vill gå ner 5 kg iaf. Jag gör nästan allt käns det som, tränar 2 ggr i veckan, äter mindre och rör på mig. (fast det har varit lite dåligt med det nu) Tänkte jag skulle gå till jobbet imon och på söndag. Nu ska jag banne mig gå till och från jobbet och träna 2 ggr i veckan, dom övriga dagarna gör jag 60 sit-ups och 10 armhävningar. Tänkte träna tills det blir sommar och det tar slut. =) och sen köra igång igen till hösten.

Ha det så bra i helgen, jag kommer att tillbringa min helg på jobbet =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0