Fint väder

Att man kan få fint väder två dagar i rad!!! Det är ju underbart, men det ska vara plusgrader så snön försvinner. Få väl glatt vänta ett tag till =)

Jag och en kompis har betstämt oss för att gå på gympan i mörbylånga 2 ggr/ veckan. =) Både hon och jag är trötta på det överflöd som finns på våra kroppar =) Imon ska vi gå första gången, börja kl 19. Så nu ska jag bara leta upp kläder som man kan ha på gympan. Jag är faktiskt sugen på att göra nått, inte bara sitta hemma och glo.
Igår var det exakt 1 månad kvar tills jag fyller ÅR!!!!! Jag älskar att fylla år, få en massa paket. JIPPI!!! Vet bara inte vad jag ska önska mig?!!! På skärtorsdagen ska jag klippa mig och färga håret, ill ju vara snygg på sin 25 års dag. =) hihihi

Barnen och jag ska inte göra så mycket idag, bara ta det lugnt. Vi ska ner till ICA och köpa sista filmen med Stieg Larsson. Luftslottet som sprängdes. Och sen tänkte jag köpa den nya kladdkake kexen, alla säger att dom är god, måste ju testa en innan det nya livet börjar =)

Ha en bra vårdag!!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0