Uppdatering

Jag har blivit dålig på att uppdatera här. Men det kan beror på att jag har jobbat och det har varit fint väder. Har ju inte lust att sitta här vid datan och skriva.

Just nu har jag jobbat 3 utav 6 dagar. =) På fredag ska jag till stan med syrran, våran lillebror tar studenten på tisdag. Herregud!!!

Långt har Mattias kommit med huset. Panelen sitter upp på ena sidan och ett fönster är uppe. Jag har massor att måla =(

Nu har jag bestämt mig, jag ska byta mobil IGEN!!!! TIll en Iphod 4. Bättre än din Helena =) Eller så ska jag köpa min svågerska mobil, han har en iphon. Vet inte. Har inte riktigt bestämt mig än...

Om två veckor är det midsommar och vart ha rsommaren tagit vägen????? Man kan tro att hösten har kommit!!!!!!! Vill ha SOMMAR och VARMT!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0