Solen

har nu lyst i snart i 1 veckas tid. Hoppas att det fortsätter så nu. Jag har bara två arbetspass kvar sen är jag ledig i 7 veckor =) UNDERBART UNDERBART.

Idag har jag tagit årets första dopp fast det var i poolen. =) 28 grader stod det på termometern =) Då kunde jag bada. Jag har varit duktig med, gått en runda nästan varje dag. Ett pluss för mig. Det är så underbart att få komma ut själv en stund. Jag har solat nästan varje dag solen har tittat fram. Men imon ska det jobbas =(
Ja ja snart är det helg och då ska vi ta en tripp till Böda med husvagn. VI ska sova 8 personer i en husvagn =) undra hur det ska gå... Dom lovar fint väder med, undra vilka som ligger vid stranden då??? JO familjen Bjerlin. på lördagskvällen ska vi till Lammet och grisen. Det ska bli så gott, fast man lär inte känna smaken för barnen ska ju med, ingen ro blir det då =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0