Sjuk

Det började i helgen på mig men på Tuva började i fredags. Vi har blivit förkylda, i söndags kväll var jag så täppt att jag nästan inte kunde andas. Var/är hemma från jobbet i måndags och idag. Få gå på torsdag =( men men det blir bara jobb då sen är jag ledig fredag, lördag och söndag =) JIPPI!!!!!

Igår låg jag pall i sängen hela dagen, sov nästan hela tiden. Orkade knappt laga mat till barnen, men jag gjorde det ändån. Dom ska ju ha mat.

Idag mår vi bättre men vi är inte 100% friska, hoppas vi blir det innan torsdag. Annars så går vi iaf.. =)
Tänkte jag skulle ta mig en promenad ikväll, måste d..
Ringde en kompis och frågade om hon ville hänga med imon kväll. Vill ju se lite snygg ut när min lille bror tar studenten!!!!!!! Det gör han om 14 dagar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0