Stranden

I tisdags fylde min styv mamma 40 år. Grattis Linda. Vi var där vid kl 12, men innan dess så var vi en sväng på stan barnen och jag. Hade ju inte köpt nån present till Linda eller till min lilla syster som fylde igår. Hanna fick presentkort och Linda fick en blomma. Men innan vi åkte till pappa så hoppade vi in på Telenor, jag har varit jakt på en iPhone och orkade inte vänta till hösten =) Och det fanns en iPhone inne annars så kanske dom inte hade nån telefon. Så det var meningen att jag skulle ha just den =) Är helt överlycklig!!!! Men min man var kanske mindre gald =) Men det struntar jag I!!!!!!!!
På kvällen kom min svåger och svägerska hit med barn, dom sov över och igår på morgonen åkte vi till stranden. Var där kl 9 och åkte hem vid 16. Brände mig rätt bra, men det är värt d när man äntligen åkter till stranden. Det var skönt i vattnet, t o m Micke och Mattias badade =) Och Mattias som är en sånt badkruka. Barnen var i hela tiden, Tindra var helt galen. Barnen somnade snabbt igår =) Mattias och jag åkte till Gröna stugan och åt, det var skönt att komma hemifrån lite =)

Idag ska jag damma och dona, mina arbetskamrater kommer hit imon kväll. Kan ju ser lite snyggt ut här hemma. Men jag tycker inte det är nån idé att dammsuga för imon är det lika skitigt på golvet =( så är det när man har ett fullt hus. Men livet är underbart.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0