SEMESTER

Nu har man äntligen gått på semester!!!! Tänkter inte gå till jobbet förrän den 23 augusti....

Det var en bra dag igår, jag pratade med min bästa kompis igår. Vi har inte pratatss vid på 2 år =( Det är mycket sorgligt men äntligen tog vi kontakt igen. Det har hänt massor sen sist. Hon har fått barn och mina har blivit större. Så på måndag ska vi ses en liten stund, hoppas bara vi kan vara vänner för livet nu. Jag vill det iaf.

Idag håller jag på att packa. Vi ska ta vårt pack och åkte till böda i helgen. En liten helgtripp, imon kväll ska vi till Lammet och grisen, det ska bli gott!!!!! Men kanske ingen ro barnen ska med =) det brukar gå bra.

Nä nu ska jag packa och städa här. Ha en bra helg, tror att min blir det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0