Oväntat besök

Igår fick vi ett oväntat besök. Min bästa kompis (Tuvas gudmor) tittade in. Vi har inte haft nån kontakt på nästan 2 år. Men nu tyckte både hon och jag att vi ska ta upp kontakten igen. Det var mycket trevligt att hon tittade in, vi ska ses snart igen och det tycker jag verkligen att vi ska.

På kvällen var vi hos min morbror, hans fru fyllde år. Vi grillade och hade det trevligt, hetl plötsligt var kl 22:30.

Just nu har jag en gnällig och hungrig unge på armen =) hon börjar bli lite tung =) Tänkte jag skulle ta tag i mitt liv igen, funderar på att ta en runda sen efter maten eller ikväll när barnen sover. Det är så skönt när man har kommit hem efter rundan, men skit tråkigt innan man har kommit in i rutin.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0