Karlskrona

I måndags åkte vi på en liten semester tripp. Packade husvagnen och åkte ner till Karlskrona, vi åkte med en annan familj som vi brukar ha semester med. Skulle till Böda men det var fullbokat hela sommaren, så vi testade Karlskorna. Jag trycker om den staden, backig och mysig.

Vi åkte tidigt på måndagen för att kunna ha lite tid på campingen. Vi fick jätte bra platser hade nära till lekplatsen, toan och badet. Kunde inte ha blivit bättre.
På tisdagen åkte vi till Barnens gård, där gick vi och kollade på djuren och badade. Det var 26 grader i vattnet så där låg man och svalkade sig. På onsdagen åkte vi båt runt i Karlskorna, men barnen tröttnade rätt fort men dom var duktiga ändå. Torsdagen tillbringade vi på stan, det blev lite inhandlat. Köpte två klänningar på JC, har inte varit inne på JC på evigheter, har inte kunnat ha kläderna där på långe heller. Men nu hittade jag klänningarna där, en ska jag ha ikväll när mattias och jag ska till Kisa på fest. Vi åkte hem igår (fredag), det är alltid skönt att få komma hem. Men snart ska vi åka iväg igen. =) Det är en hektiskt vecka. Roligt när man har nått att göra åxå.
har inte tid att sitta här ska göra mig iordning och Tindra. Tuva är i Nybro tills imon och Tindra ska vara hos mamma. Det ska bli skönt att få göra nått själva. =) Det är sällan man gör nått själva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0