Då var denna veckan snart slut. Det går ...

Då var denna veckan snart slut. Det går så fort, har fått nya hm katalogen. Det finns mycket snyggt i den,skulle vilja ha allt som jag har kryssat för, d blev lite mycket pengar kanske kan köpa lite i omgångar =) tillslut så har man allt, hihi. Igår var vi i Nybro hos svåger o svägerskan, vi kom hem vid elva på kvällen. När M tittade ut i utbyggnaden hade det regnat in, det var vatten ändå fram till fönstret på det "gamla" huset så det var bara till att börja torka. Jätte kul!!!! Eller inte!! Jag har gått 6 dagar utav 7 denna vecka, är så stolt över mig själv!! Ska bara försöka fortsätta också, men det hoppas jag att jag klarar, nu tycker jag det är skönt att gå. Innan var det jobbigt, inte nu längre. Har börjat packa, vi ska på semester, ska vara borta i fem dagar eller vi få se regnar d så åker vi hem. Vi ska campa i Karlskrona. Hoppas bara det blir fint väder men d tror jag inte. Livet är hårt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0