1 månad kvar

tills min lilla tös fyller 2 år. Tiden har gått så fort det var inte länge sedan hon var nyfödd. Men man ska njuta av den tiden man har med barnen.

Idag har vi varit i Läckeby hos min kära kompis Helena. Vi åt mat och sen fikade vi, en massa prat blev det med. Och jag fick årets första getingstick kanske mitt första getingstick i livet. Säger bara AJJJJJJ, höll på att dö så ont gjorde det. Innan vi åkte hem svängde vi runt pappa, men han var på jobbet men styvmamma var hemma. Vi stannade där i 1 timme. Ska tillbaka på onsdag, min lilla syster fyller år då.

Igår tog jag mitt första dopp i havet, det var grymt kallt 22 grader =) Är van vid 28 grader i poolen. Jag skrek lite =) Det händer inte så mycket här hemma vi solar och badar i poolen om dagarna, eller så städars det och dona här hemma. Jag måste göra fint här hemma för på nästa fredag kommer jobbarkompisarna hit på middag, det kan inte se stökigt ut. Så i veckan få jag ta och städa med hjälp av gubben =)

I måndags var jag och min stora syster på bio, vi såg tredje filmen av Stephanie Meyers bok om vampyrer. Grymt bra. Väntar bara på att fjärde filmen kommer snart, fast jag vet vad som kommer att hända =) Imon ska en jobbarkompis komma och vi ska bestämma vad som ska ätas nästa fredag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0