Varit duktig

Idag har jag och barnen varit och hälsat på en kompis och hennes 6 månaders bebis. Var där i 2 timmar sen tröttnade mina barn, dom var både trötta och hungriga =) Hon bjud på en jätte god kladdkaka, fick receptet så nu har vi en i ugnen =) Tuva ÄLSKAR kladdkaka, hon skulle kunna äta upp en hel form.

Efter vi hade varit där så åkte vi till affären och handlade mat, när vi kom hem bakade jag två stycken bröd och nu har jag en kladdkaka i ugnen. Barnen fick smaka lite smet, gud vad kladdiga dom blev så nu badar dom för glatta livet och jag sitter på toalettlocket med datan i knät.

Jag och en annan kompis skulle ut och gå ikväll men gud vad det blåser och snöa ute så vi struntade i det, men på fredag ska vi ta en runda. Både hon och jag ville röra på oss så varför inte gå tillsammans?? =) Mycket trevligare då.

Jag köpte mig en ny bok i affären, Liza Marklund´s nya tänkte läsa lite i den senare när barnen har somnat och det är lugnt i huset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0