Söndag

Då var det redan söndag. Jag ska jobba kvällen idag, sen har jag gjort min helg för denna gången.

Herregud vad det blåser ute idag. Och jag som tänkte gå en runda, men det skiter sig nog. Vill inte dra ut lillan i stormen =) Jag sitter och försöker få in lite musik i min mobil som jag kan lyssna på när jag är ute och går. Men det vill sig inte. Och sidan som jag laddade ner för igår funkar inte idag. Kontsigt!!!! Tänkte åka till bibblan imon och kolla om ljudböcker. Få se om jag få över den i mobilen. =) Hoppas hoppas. Jag fick med mig en headset men jag vet inte hur jag få det att funka. Tror ni man har hummen mitt i handen?? =) Blir galen när inget funkar eller så kan jag inget. Igår kunde jag iaf gå ut på internet på mobilen. Grattis Petra!!!!!!

En kompis och jag bestämde att vi skulle till leklandet i Kalmar imon på en date. Men barnen vet inte om det ÄN. Säger det imon =) När jag kom hem igår så fanns det bara ett barn hemma. Den andra följde med farmor och farfar hem efter korvgrilningen. Hon sov över där med så nu har vi bara Tindra hemma men fortfarande full rulle. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0