snöar

Det började igår med att snöa och höll på hela natten, hela dagen idag fast nu har det slutat. Men det ska fortsätta imon och på lördag med. Undra hur mycket vi kommer att få när det har slutat snöa. Jag tippar på massor =)

Idag var det första inskolningsdagen för min lilla tös, det gick bra. Vi var inne i 30 minuter sen skulle dom gå ut. Ska dit imon med mellan 9-10 och sen hela nästa vecka med. Efter inskolningen åkte jag och Tindra till en kompis, vi spelade wii och pratade en massa. Tindra lekte med hennes bebis eller bebis är han väl inte 9 månader är han. Men så söt. hihihi.

Jag har varit duktig nu i två dagar, varit ute och gått och sen gör jag mina sit-ups varje dag.
Har sytt en kappa till köket, har abra en kvar men den tar jag imon. Blev lite trött i huvudet =) Är inte van att sy och greja. hahahaha. Men snyggt blev det. Inte lätt heller med två barn som ska hjälpa till.

 

 


Kommentarer
Postat av: Helena

Kul att det går bra för Tindra=)

2010-01-08 @ 18:09:25
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0