Onsdag redan

Då är vi snart i mitten av denna veckan. Idag ska barnen och jag åka och handla, sen hem och göra lunch. Efter lunchen ska Tindra vila, sen ska barnen till dagis och jag till jobbet. Efter det var dagen gången. =) Nu snöar det igen, måste vi ha så mycket snö???!!! Jag vill ha vår och varmt, är lite sugen på att åka utomlands. Mannen är också det här hemma, så det är väl till att börja spara till en resa. Nästa år kanske man kan ta sig en tripp utomlands.

Imon ska jag besikta volvon och jag hoppas verkligen att den går igenom, jag verkligen HATAR att besikta bilar.
Jag var ju på mediamark och fickade headset och det var fel på den. När jag igår skulle sätta på den och kolla om den funkade så gick den inte igång igen!!!! Jag blir galen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Varför kan inget funka!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag har en award till dig på min sida;)

2010-01-25 @ 18:27:29
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0