Nytt år

Då är det 2010 idag. Igår firade vi själva, jag hade jobbat dag och var trött. Detta år ska bli ett bättre år hoppas jag =)

I måndags var jag hos vetrinären med Alfons, hon sa att det var tvunget att sys, i onsdags var vi tillbaka kl 8 på morgonen. Alfons skulle stanna till halv 5 men dom ringde halv 1 och sa att han pep och ylade så dant, dom undrade om jag kunde hämta honom tidigare =) hihihi.

Jag jobbade onsdags kvällen och igår på dagen. Nu är jag ledig i tre dagar. Vi vet bara inte vad vi ska hitta på idag, jag skulle vilja ha nya gardiner i köket. Imon ska jag och barnen in till stan, tänkte köra runt ikea och kolla om dom ha några fina gardiner.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0