Helgen gången

Förstår fortfarande inte varföralla helger ska gå så fort?!!! Jag har jobbat hela helgen. I söndags var vi och åkte pulka med ett par kompisar, men fu vad kallt. Vi grillade korv och hade det trevligt. Men jag längtar stort till våren nu, hatar att frysa. 

Pratade med min pappa höromdagen och vi bestämde att när han fyller 60 år så ska vi åka utomlands alla syskonen med respektive. Men det är 3 år kvar, den som väntar på nått gott....

Jag jobbar bara två gånger denna veckan, det är sååå gutt men nästa vecka kommer jag inte vara trevlig. Jobbar 6 utav 7!!!!!!!!!!!! JIPPI, kommer inte vara trevlig på söndagskvällen iaf...

Imon ska vi på möte om dagis, till hösten ska Tuva börjar i en 5års grupp. Herregud min lilla tös börjar bli stor nu. Få se vad dom har att säga.

Nu ska jag kolla på tv...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0