Full fart

Igår var det full fart hela dagen. Det började med dagis inskolning, först fick jag lämna Tuva hos gammelmormor och sen vidare till dagis med Tindra. Efter en timme på dagis var det dags att åka hem. Vi stannade till hos gammelmormor efter fikat åkte vi till bibblan och lånade lite böcker. Vidare hem och få mat i sig innan det var dags att bege sig ut igen men då åkte vi till Elvins lekland men vi åkte inte dit själva utan min kära kompis Helena och hennes barn hängde med. Båda mammorna och barnen hade roligt. Varm belv man iaf. =) Men nästa gång så ska vi testa Leos lekland. Helena säger att det är bättre, jag tyckte att det var inte så mycket på Elvins lekland. Fast vi slog ihjäl 3 timmar där =) 

När vi kom hem så var maten nästan färdig och klockan hann bli 17:45 innan vi satt vid bordet och åt. Oh sen helt plötsligt var det lägg dags för barnen. och man själv kunde slapna av lite. 

Idag var det dags igen för inskolning, det var längre idag på dagis till 11:30. Tindra springer in och börja leka direkt, hon leker mest med dockorna. Snart ska man till jobbet =( men jag jobbar bara två kvällar denna veckan ska inte klaga. =)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0