En ny vecka

Då var man igång igen efter tre dagars ledighet. Det har varit rätt skönt.

I lördags så åkte jag och barnen in till stan för att kolla på när pappa spelade bowling, när han var klar med matchen gick vi till mc donalds och sen åkte barnen och jag hem. Vid 4 tiden skulle vi vara hos svärföräldrarna på mat, med resternade av hans syskon. Det blir ett hilma liv med 5 flickor som har olika viljor =) Mina barn somnade nästan med en gång. =) Jobbigt att leka med kusinerna. =)

Igår var jag, Tindra och svägerskan med bebis på Ikea, blev 800 kr fattigare. =) Köpte kappor, glas, stekpanna och lite till.
Så imon ska vi ner till mormor och sy gardinerna. Idag har jag städat bort julen, blev lite trött på den. Har bara granen kvar =) Men den åker imon. Gud vad ljust och fint det blev här hemma nu, innan var det så mörkt. Roligt när man få plocka fram julstämningen men ännu roligare att plocka unden den.

Snart ska jag läsa lite tror jag om man orka, har jobbat ikväll och jag börja känna tröttheten komma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0