Allvar imon..

Imon börjar det på riktigt, lilla skruttan ska vara på dagis mellan 6:45- 15:15. Det kommer gå hur bra som helst, intalar jag mig iaf. =)

I veckan har det inte hänt så mycket, det har varit inskolning för hela slanten men nu är det klart iaf. =( Varför ska tiden gå så fort??!!!

Idag ska vi spela bowling med mina syskon och pappa. Jag hoppas iaf att jag inte kommer sist!!! Men roligt ska vi ha... men innan dess så ska vi förbi mediamarkt, köpte en ny mobil i december med headset funkar inte, jag har fått igång den en gång. Men nu funkar den inte alls. Varför kan inget funka med en gång och så ska jag höra med dom om man inte skulle få med sig en skiva som visar hur man föröver låter och annat i mobilen =) annars så är det lugnt här. Jag har på sista boken av Stephanie Meyers alla fyra böcker, vill gärna läsa hela tiden, vill ju veta vad som händer. Ska nog fråga min kompis på jobbet hon har läst alla. =)

Kommentarer
Postat av: Helena

Lycka till!!

Vad sa de på Media markt? Fick du någon hjälp?

2010-01-17 @ 18:12:38
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0