Vårkänslor

Velket härligt väder vi fick idag, eller har idag.
Mattias tog med sig Tuva till sin syster, så Tindra och jag har varit själva hemma. Messade med en kompis och härde om hon ville hänge me på en runda. Så det var bara att klä på sig och gå en runda. Gud så skönt det var ute. Tindra somande i vagnen, hon fick sova ute. Det har hon gjort sen hon födes. Men nu var det ett tag sedan hon sov ute. Så jag har varit "själv" sen jag kom hem typ 3 timmar =)

Snart kommer det ett par kompisar till oss, dom ringde och bjöd sig själva. Alltid välkommet med besök. Det blir pizza idag, dom skulle äta det inte sen på att hänga med heller =) Slippa laga mat... Hahhah

Hoppas nu att våren kommer hit, men nästa veckan skulle d bli snö och minusgrader. Ursch jag som vill ha vår NU!!!!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Höddu du lovade gardinbilder;)

2010-02-28 @ 19:05:31
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0