Trött!!!

Jag har hållt på nu i tre dagar med att sy gardiner. Äntligen är jag. Nu är huset fint =) Idag blev jag klar med Tuvas gardiner, tog fram dammtrasan och dammade huset medans jag höll på att byta gardiner. efter det åkte dammsugan fram. Tycker att jag gör inget annat än att dammsuga. Hata att dammsuga =) Ingen ser när man har gjort det. Slängt lite till =) Vet inte vad jag har kommit in i en slängperiod.

Ikväll ska jag jobba, imon är jag ledig, jobbar helgen =(  men men nån ska ju jobba då med.
Det ska bli spännande i helgen me!!!! Längtar.

Snart ska vi åka till dagis och jobbet. Sen var denna dagen gången

 


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag vill se bilder på alla nya fina gardiner!!

När ska vi ses på måndag..10 eller?

Kram

2010-02-18 @ 16:09:46
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0