Städning

Jag har varit rätt trött på Tuvas och Tindras alla leksaker, igår bad jag Mattias ta hem säckar. Idag på morgonen satte jag igång och rensa bland sakerna. Gud så fint det blev sen, slängde två säkcar fulla med saker och gosedjur. Nu kan man leka där inne. Var klar där inne vid 11 tror jag, jag har inte dammsugat så noga som jag gjorde idag =) Nått positivt med städningen =) Sen tog jag tag i resten av huset, dammsug och städade undan alla grejerna. Nu är det halv fint här hemma, har blivit stökigt igen. Vad snabbt det blir stökigt.

Vid 12 åkte vi till pappa, köpte med mig gott fika, Helena du kan äta den med den var glutenfri =) Såg inte det själv utan det sa min styv mamma. hahahahaha.. Vi fick mat och sen åkte vi och lämnade mina två bröder, den ena skulle till jobbet och den andra skulle till sporthallen. Innan vi åkte hem så hoppas vi in på Maxi, barnen fick lördagsgodis pengar av morfar (pappa), handlade mat också. Nu är maten snart klar, tacos blir det. Gott!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0