Ny vecka

Då var den jobbiga arbbetsveckan slut, trodde att jag skulle vara mer tröttare än vad jag var, men aldrig mer 6 dagar på en vecka. Denna veckan jobbar jag 4 utav 7. Lite bättre. Ledig idag äntligen!!!!
Vi ska till BVC idag med lillan, kan inte fatta att hon är 1,5 idag på dagen. Min lilla tös som nyss var bebis. Ikväll ska jag ut och gå med en kompis, gud så skönt det ska bli. Fast nu är det -8,3 vet inte om man blir så sugen just nu =) Men JAG ska gå ikväll hur kallt det än är. Mattias och jag har beställt oss varsin vinterjacka, men snart är ju vinter över men jag har ju den till nästa vinter hihihihi...

Nä nu ska jag laga frukost till mig och lillan, det blir havregrynsgröt med äppelmos och linfrön. Duktiga va????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0