Måndag igen

I helgen har det inte hänt så mycket, mattias bror med familj var här i lördags och igår så var vi på kalas. men innan vi åkte dit så svängde vi runt min kompis, jag ville titta på deras hund. Gud så söt och lurvig. Hennes sena flicka ville att Alfons skulle leka med deras hund, få kanske ta det nån dag fast han få nog bli lite större. Alfont kanske skadar honom =)

Jag kände mig duktig både idag och igår. Igår var jag ute och gick i 14 minusgrader. Och idag fyller en tant på jobbet 90 år, hon bjöd på smårgåståra och prinsesstårt. Jag tog 1 gång, jag var varken mätt eller hungrig men min hjärna var hungrig. Jag stålsatte mig att inte ta en gång till och jag klarade. Skulle ha varit ute och gått ikväll men min promenadkompis var tvungen att hoppa in och jobba =( jag som hade sätt fram emot promenaden. Men vi ska göra ett nytt försöka på ondag. =) Äntligen är det nån som vill gå medmig =)

Nu ska vi åka iväg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0