Jobbar helg

Gud vad jag är trött, har jobbat 4 arbetsdagar och har 2 kvar =( Sen är man ledig på måndag och jobbar 4 dagar till, vilket tungt pass jag har framför mig. Skulle inte ha gått upp i tjänst man är ju helt död när man komemr hem efter jobbet. (men det ger pengar) =) Det har inte hänt så mycket i veckan, jag har JOBBAT!!! Och varit duktig. Jag och en kompis har varit ute och gått två dagar denna veckan, känner mig väldigt duktig. Vi planerade att vi skulle gå 3 ggr i veckan, på kvällen utan barn. Det är skönt, slippa dra denna vagn =) Hoppas att vägarna är finare och att det inte kommer mer snö. Vi kanske skulle gå på söndags morgonen, har inte rikigt bestämt oss än.
Idag var jag och hämtade bilen i Seby, dom hade bytt kamremmen, så nu kan vi köra mycket =)
Efter det hämta barnen hos gammelmormor och sen vidare till affären, handla mat IGEN. Tycker att pengarna går bara till mat!!! Men man måste ju ha mat annars så dör man!!

Ikväll ska vi äta varmrökt lax med potatis och örtsås!!!! Smasken!!! Kanske gör ajg en kladdkaka få se om vi blir sugna på d.

Full fart mot helgen!!!!!!




Kommentarer
Postat av: Helena

Jobba inte ihjäl dig bara min vän!!

Kram <3

2010-02-05 @ 22:07:45
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0