Ikea

Idag är jag ledig och vi ska till Ikea med mormor =) Jag behöver nya gardiner, har panelgardiner och dom är bara ivägen så nu blev jag så trött på dom. Idag ska vi köpa kappor. Behöver till 5 fönster, gud vad det ska sys sen =) hihihi.

Fick rycket i söndags och resnade min garderob, hittade då en lång kjol som jag tycker är alldeles för lång. Ska fråga mormor om hon kan sy upp den =)
Vad jag frossade i godis i helgen, hihihi. Nu vecka nya tag =)
Det är bara byrån i hallen som ska rensas, annars har jag nog rensat i hela huset, utan Mattias garderob men det få han göra själv =)

Nu bråkar barnen. Gud vad roligt det är att ha barn då =) men dom är underbara ändå...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0