Helg!!

Igår jobbade jag klart mina 4 dagar på jobbet, man ska aldrig jobba mer än 3 dagar på raken när man arbetar med dementa. Tålamodet försvinner rätt snabbt efter 3je dagen. Igår var jag helt slut i huvudet, man ska ju vara lika trevligt hemma som på jobbet men det går inget vidare.

Imorse vaknade Tindra vid 6. Härligt!!!!!!!! Tror ni det var nån annan som gick upp? Nä han ligger fortfarande kvar i soffa och sover medans jag bråkar med barnen. Vilken gnäll det är på dom, just nu är det lugnt. Varför bråka om en stol när det finns 3 till??? Och dessa hundar som springer överallt. Denna JÄVLA snö!!!!!!!!!!!!!!!! Kan inte den försvinna snart!!!!!!!! Jag vill ha VÅR!!!!!!

Idag ska jag och barnen handla sen ska vi hälsa på pappa innan dom åker till Egypten =) GRISAR!!!!
Vill också åka utomlands!!!!! Få väl råna nån bank så kanske vi kan åka...
Nä nu ska jag gå och lägga mig en stund i sängen, ska bara byta en blöja först...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0