BVC och promenad

Igår var vi på bvc, det gick rätt så bra. Hon var inte 100% koncentrerad =) Lilla snuttan. Hon är 80,5-81,5 cm lång och väger exakt 11 kg. Det var inte så lätt att mäta henne, hon stretade emot. När det var dags för spruta så skrek hon som en stuken gris, ville inte vara fast. Jag höll i ena benet och armarna, man känner sig elak när man håller fast henne och bvc-tanten tog det andra bebnet och stack. Men hon växte och gick upp som hon skulle!!!

Igår vid 18:15 klädde jag på mig och gick en runda med en kompis. Nu har jag börjat skriva upp vad jag äter, för ajg är så trött på att vara tjock. Allt småätandet ska BORT!!! Och så ska jag försöka gå 3-4 ggr i veckan. Varje dag går inte, men man kan ju försöka ha ett mål =) Och det ska försökas uppfyllas med. Hade planerat med en kompis 3 ggr denna vecka men Mattias ska fixa sin systers kök imon och torsdag och dom dagarna hade vi bestämt att vi skulle gå. Allt kan ju inte klaffa när man har familj =)

Håll tummarna nu på att det ska gå bra för mig med ALLT!!!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0