Tindra 2 år

Igår fyllde min lilla tös 2 år!!!! Tiden bara springer iväg. Hon fick en massa presenter, många fina klädersplagg, sparkcykel, en prinsesskrona sparbössa, matta + en lampa till nya rummet, en gunga som man kan ha ute och en som man kan sitta i inne, servis med Hello Kitty, målabok + kritor och fingerdockor. Hon var jätte nöjd med sin födelsedag. Det bästa med hennes födelsedag var när hon fick bepyl (läppsyl) och klackskorna (i plast)

jag rensade lite bland hennes kläder, jag är sån att får hon nya kläder så vill jag att hon ska ha d med en gång. Så idag åkte stl 98 in i gaderoben, fast det är lite förlångt. (Helena: Nu kommer dina kläder till pass) Tindra fick en jättefin tunika av min pappa och hans fru, men det var förlitet så vi åkte in till modehuset men där fanns det bara större stl och jag tänker inte köpa som hon kan ha om 2 år. Bytte till nått annat, när vi kom hem tittade jag på internett och där fanns tunikan. Jag beställde en sån till Tuva och Tindra =)
Jag har hjälpt Mattias med huset, vi har panelat det sista kortsidan av huset, tagit bort ett fönster, satt upp värmeskydd för spotligthsen. Imon ska han sätta upp en vägg och på onsdag kommer dom och sprutisolera taket uppe =) Det händer lite här nu.... Snart snart kan man börja greja. Jag ska försöka få han till att byta sovrum, hoppas jag lyckas... Det är bara nedervåningen kvar och där är det massor att göra. Fast det går nog fort när han väl är där och grejar. Jag börjar snart och jobba, fast det är 2 veckor kvar. Längtar lite till jobbet, saknar arbetskamraterna och det sociala. Hoppas han har hunnit med lite innan jag börja och jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0