Jag har blivit kär i väggord!!! Skulle v...

Jag har blivit kär i väggord!!! Skulle vilja ha alla! Nu har jag hittar ett som jag har vunnit på tradera " God natt Dröm sött... Jag älskar dig" blev så kär i den och nu är den min, jiippppiiii vill hittar ett till Tindra. Tuva har fått med Pippi på, kommer inte ihåg vad d stod på den. Nu längtar jag bara tills huset är klart så man kan börja och fixa och dona. Mattias har gipsar klart ett rum idag så nu ska bara elektriken koma och dra elen, imon tänkte vi ta nedervåningen och kanske utsidan åxå!! Jag vill ha d klart NU!!!!!!!! Ska kolla klart på filmen innan jag somnar!!


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag älskar oxå väggord..finns så många fina att jag inte kan välja;)

2010-08-15 @ 21:18:56
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0