Ibland funkar

Det och ibland inte. Jag har fixat så jag kan skriva från mobilen åxå men det går bara när mobilen själv vill. Ibland har jag skrivit ett jätte långt inlägg och sen synd det inte på min blogg, sånt är sååå frustrerande. Men det är väl bara till att gilla läget??!!!!

Idag har bockjakten börjat så nu lär jag inte få se röken av min kära make. Och varje år kommer två danskar hit och jaga bock, dom kom i söndags och jag tror dom stannar till torsdag. Idag var vi och åt hos mormor, vi brukar turas om att bjuda dom på mat. Imon är det mammas tur, (tror att vi slipper detta året) Nä vi bjuder dom gärna på mat. Imon blir det mycket att göra för mig. Först ska jag gå en morgonpromenad sen vid ett ska vi äta och sen vid 16:15 kommer min morbror och hjälper oss att ta in mer gips så Mattias kan gipsa klart ett rum så han kan börja med det andra. Vill få huset klart snart. Det ska bli så skönt när övervåningen är klar, så han kan börja med nedervåningen. Hoppas bara det blir klart innan han åker till Polen och jaga, fast det är inte förrän i november men ändå... Jag ser redan huset klart i huvudet =) Hoppas bara det blir som jag vill....

Nu vill jag nog ha höst!!!! Tycker jag har tröttnat på denna tryckande värme, vill klä på mig långa byxor och tröjor. Fast när hösten har kommit så vill man ha vår!!!! Aldrig är man nöjd!!! Nähä nu ska jag gå och se CSI NY 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0