50 års kalas

I lördags var det att packa nästa väska, Mattias och jag skulle iväg på 50 års kalas till Kisa. Dom vi skulle till hade bjudit 140 gäster, men jag kände bara familjen som hade festen. Men det var trevligt!!!! Mattias och jag sov över på ett spa, fast det var bara vi där!! Hade hela huset för oss själva ;-) Vi åkte hem vid 1 tiden på eftermiddagen. Åkte först och hämtade Tuva i Nybro hos sina kusiner, innan vi åkte hem fick vi mat och blåbärspaj. Barnen hade plockat blåbär innan på dagen och så ville dom att vi skulle ha en paj. Gulligt dom är. =)
När vi kom hem gick jag in till mamma och hämtade Tindra. Det är så skönt att vara utan barnen men man saknar dom lika fort man har lämnat dom. Måste ladda batterina utan barnen ibland, annars så orkar man inte dag ut och dag in.

Igår kom svåger och svägerskan på en visit. Vi hade en liten kräftskiva och sen på kvällen grillade vi.
jag har varit duktig gått varje dag. I söndags gick jag på rekord, 4,2 km på 40 minuter annars så tar rundan 45 minuter. Tänkte jag skulle ta en runda när barnen ha somnat =)

Kommentarer
Postat av: Helena

Du är så duktig, jag önskar vi bodde närmare & kunde promenera ihop!!

Kram

2010-08-03 @ 22:25:36
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0