Uppdatering

Måndag: Jobbade jag hela dagen, på kvällen städade vi. Eller jag plockade undan grejerna som ligger överallt i hela huset.

Tisdag: Jobbade jag hela dagen igen, efter jobbet var jag på utvecklingssamtal på dagis. Barnen var så duktiga tyckte fröknarna. Dom tyckte att det hade gått så bra för Tindra på inskolningen, kan inte mer än att hålla med =)
Onsdag: Jobbade jag igen, herregud vad jag jobbar =)

Torsdag: Pappa kom och grattade mig. Han passade barnen medans jag var hos frissan, håret blev svart med ljusa slingor i. Kort på ena sida och längre på den andra. När Mattias kom hem så åkte vi och handlade till kalaset. Vi grillade på kvällen hos mamma, sen var det dags att sova och invänta födelsedagen =)

Fredag: 25 år!!!!!!!!!!!! Dagen började med att min kära familj sjöng för mig! Sen var det att gå upp och börja fixa iordning det sista. Vi hann precis bli klara med allt innan alla gästerna kom. =) Det kallas timing!!!
Min släkt kom först kl 12. Sen kom Mattias släkt vid 16. Det blev lugnt här kl 19.
Jag fick pengar, halsband, armband, parfym, vas från Nybro Glasbruk och en träningsbräda till wii. Jag är super nöjd med dagen.

Lördag: Det är min jobbar helg, det är bara till att ser glad ut och jobba. Nu är min morbror och hans tjej här, vi ska grilla rådjur. Det ska bli super gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0