Tråkig och rolig

Idag är både en tråkig och rolig dag. Jag ska lämna barnen vid 11 efter det ska jag hem till en kompis i 1½ timme innan det bär av till en tråkig kurs om rehabiliterings förhållningssätt! Ska sitta där frpn 12:30-16. JIPPI!!!! =( Efter det ska jag vidare till jobbet och jobba till 21:30. Men imon är jag ledig.

Det ska bli hård träning för mig nu i 7 veckor, eller jag ska försöka iaf. Vill ju se lite snygg ut till sommaren så slipper mannen skämas för mig!!! Men jag ska bara göra det med. Jag och min svägerska ska försöka göra det tillsammans. Hoppas vi klara detmed. Men den när man är klar det detta i 7 veckor så ska jag försöka hålla det uppe, försätta promenera och göra sit-ups varje dag. Ska ha det som mål iaf =) Så denna vecka ska jag gå 1 mil och sen köra lite övningar.

Det har inte hänt nått här hemma, utan vi väntar på att få klartecken från kommunen att det är dags och börja bygga. Annars så har vi jobbat och gjort det man ska göra i hemmet =) Allt tråkigt som finns att göra. Nä nu ska jag plockaunan lite här innan vi ska bege oss till dagis!!!

Håll tummarna för mig nu att jag klarar detta i 7 veckor!! Jag SKA klara det. Nu få det räcka jag ska bli SMALARE!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0