Snart

är helgen gången och det är dags för jobb, har inte jobbat på 1 vecka!!! Lite skönt faktiskt men på måndag kör det igång igen.

Efter jag hade magsjuk så fick Tuva det på kvällen, stakars unge. Varken hon eller jag sov nått den natten. Alla har haft det nu men inte lillan, (stålmage) har hon. Mammas lilla tös.

Det har hänt lite här sen sist jag skrev, Per har varit här och grävt upp typ halva gräsmattan =) Så nu är det igång för fullt, det fattas isolering och betong sen ska det börja byggas!!! Vad jag har längtat.

Idag har jag och min svägerska (Milena) varit i stan, jag blev så shopping sugen. Fick ju pengar när ajg fyllde år =) Jag köpte 3 par långa tröjor, 3 par leggings och en ny percing till näsan =) Det var en helt ny percing än jag hade innan, fy vad det gjorde ont när jag skulle sätta in den, men jag ger mig inte förrän den var inne. Kunde nästan ha skrikit rakt ut!!!! Dagen har varit toppen!!!!!! Vi kanske skulle träffas imon när Mattias gör klart deras badrum, jag tycker det är så tråkigt att sitta hemma och vänta på att han ska komma hem. Då få ju hon lite sällskap med. Nähä nu ska jag gå upp och kolla på tv och väntar på att pannacottan ska stelna!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0